Gratis windsurf magazine!

Weet jij een nieuwtje uit de surfwereld? Plaats het hier.
Plaats reactie
Rudie
Tjeukemeer Guru
Berichten: 954
Lid geworden op: 29-12-2008 08:51

Gratis windsurf magazine!

Bericht door Rudie » 18-08-2009 08:23

Brian van the beachtelegraph heeft een praatje met adverteerders gehad en is gewoon begonnen aan zijn eigen droom, een eigen windsurf magazine!! Gratis wel te verstaan!!

Check it!

PS. Check de video's die in de diverse pagina's zitten!! En had ik al gezegd dat je hem als PDF kan opslaan en bijvoorbeeld op je gemak onderweg op je PDA, telefoon of laptop zonder internet kan lezen?

Wat vinden jullie er eigenlijk van? Een windsurf magazine in dit formaat?

Niels
Forum beheerder
Berichten: 4606
Lid geworden op: 12-07-2008 22:12

Bericht door Niels » 18-08-2009 09:57

er is ook al een duitser die dat doet zo'n online te downloaden magazine. ben benieuwd of de inhoud ook interessant zal zijn.

Rudie
Tjeukemeer Guru
Berichten: 954
Lid geworden op: 29-12-2008 08:51

Bericht door Rudie » 18-08-2009 11:27

borderm schreef:er is ook al een duitser die dat doet zo'n online te downloaden magazine. ben benieuwd of de inhoud ook interessant zal zijn.
Cool! Wist ik niet. Link?? Zijn volgens mij wel veel van die onafhankelijke personen die via internet veel publiceren, doorlinken etc.

Brian is echter iemand die afgelopen halfjaar bijna iedere dag een flinke update op zijn blog(beachtelegraph.com) heeft!! Consistentie!! Het zijn weliswaar maar links etc. Maar ik vond het een fijne opsomming van wat er die dag in het windsurfing wereldje aan de hand is/was en zo hoefde ik dat zelf niet bij elkaar te zoeken. Probeer dat maar eens na te doen/vol te houden als onafhankelijk persoon. Daarnaast werkt hij gewoon en heeft hij in dat halfjaar ook nog eens dit windsufblad opgezet. Ik heb er veel vertrouwen in dat hij goede content gaat leveren! Aangezien ik de content van bekende windsurfbladen ook niet altijd 100% overtuigend vind.

Ach, mooi initiatief in ieder geval!

Niels
Forum beheerder
Berichten: 4606
Lid geworden op: 12-07-2008 22:12

Bericht door Niels » 18-08-2009 12:04


Plaats reactie