Open huis bij Gearfeak in Hindeloopen.

Weet jij een nieuwtje uit de surfwereld? Plaats het hier.
Plaats reactie
Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Open huis bij Gearfeak in Hindeloopen.

Bericht door Marco » 06-06-2011 08:50

Gehele Pinksterweekeinde 11 + 12 + 13 juni Open Huis bij GearFreak.nl

Gedurende het gehele pinksterweekeinde zal GearFreak Surfshop Hindeloopen een Open Huis hebben om vol trots het gereedkomen van de nieuwbouw te vieren met iedereen die ook gek is van wind en water!

Naast de vele fantastische aanbiedingen worden klanten verwend met de nodige versnaperingen van Mark's BBQ en zal er natuurlijk ook een koud drankje geschonken worden.

Mocht er een lekker windje staan zal er op de IJsselmeerdijk (slechts 200meter van de winkel!) het nieuwste Simmer, T1 en RRD wind-, paddle- en kitesurf materiaal uitgestald liggen wat deze hele dag gratis getest mag worden.

Als megaklapper worden er bij de eerste 50 aankopen per dag boven de €100 een lotnummer weggegeven voor de prijzenpot gevuld met 150 prijzen - totaal dus 150 prijzen op 150 loten is altijd prijs! - de hoofdprijs is een T1 FreeX naar keuze en huismerken als Simmer, RRD, WindGear, AL360, Mystic, Dakine, Reef, O'neill, Billabong, Roxy en Quiksilver vullen de rest van de vette prijzenpot.

Boarderzone
Boarderzone.nl
Berichten: 433
Lid geworden op: 22-10-2009 12:39

Bericht door Boarderzone » 06-06-2011 09:11

Leuke actie: ik ben dol op korting en prijzen winnen. Gaat die locals only shopavond ook nog door?

Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Bericht door Marco » 06-06-2011 09:33

Ik wist niet dat je ook intresse in de locals only shop avond......

Wilko
Tjeukemeer Guru
Berichten: 2341
Lid geworden op: 10-07-2008 16:05

Bericht door Wilko » 06-06-2011 10:42

Heb nog een andere verlenger nodig, hebben ze daar goede verlengers te koop? NP niet vermoed ik?
teammember Tjeukemeer Speedsurfing Team.

Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Bericht door Marco » 06-06-2011 11:49

Laat ik het even kort en bondig zeggen.

Op deze Locals ONLY Gearfreak shopping is er veel mogelijk, ook NP verlengers zijn te verkrijgen danwel te bestellen tegen, ik mag wel zeggen, concurerende prijzen!!!

relaxer
Berichten: 4
Lid geworden op: 04-03-2009 15:09

Bericht door relaxer » 06-06-2011 12:59

Marco schreef:Laat ik het even kort en bondig zeggen.

Op deze Locals ONLY Gearfreak shopping is er veel mogelijk, ook NP verlengers zijn te verkrijgen danwel te bestellen tegen, ik mag wel zeggen, concurerende prijzen!!!
heb nog wel wat nodig dus... wanneer?(of heb ik dat gemist?)
ben benieuwd of het goede aanbiedingen zijn of gewoon aanbiedingen
voor een ieder, maakt ook niet veel uit.
Laat maar weten wanneer en wat enzo.

bedankt voor de moeite en goed initiatief, hoewel ik er waarschijnlijk dit weekend toch heen ga om wat te testen.

Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Bericht door Marco » 06-06-2011 13:14

Datum volgt.

Zijn geen gewone aanbiedingen maar voor members only leuke kortingen!! Dus niet voor iedereen, de shop zal ook alleen open zijn voor Tjeukemeer forum members!

BGijzen
Moderator
Berichten: 1602
Lid geworden op: 08-03-2009 16:09

Bericht door BGijzen » 06-06-2011 19:07

Marco,

Wat voor zomerpakken hebben ze daar?

Want heel eerlijk gezegt vond ik het in Warns helemaal niets, het hele pand trok mij niet echt aan.
Ik hoop dat ik een betere indruk krijg van het pand in Hindelopen dan in Warns.
ned230.nl, Gearfreak.nl

Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Bericht door Marco » 06-06-2011 19:44

Tja, als jij al gaat oordelen voordat je binnen bent geweest......

Klein stukje geschiedenis.
Mark komt vanuit het westen. Is in Warns neer gestreken en is dingen gaan opzetten, o.a. T1 en Windgear, zijn beide merken van Mark Thoms, T1 is samen met Peter Thommen, de shaper van T1.
Vanuit Hindeloopen wordt zo goed als alles rondop T1 georganiseerd zoals, importeren van, distribueren van, marketing, etc etc.

Windgear is het merk van Mark himself.

Langzamerhand breidde e.a. zich uit naar importeur zijn van Simmer, RRD, Al360, (die verrekt goede gieken) etc. etc.

Vanwege de locatie, centraal gelegen tussen Stavoren, Hindeloopen, Workum etc met een goede parkeer gelegenheid voor de deur werd de roep vanuit de markt steeds luider om een shop te beginnen.
Vooral vanwege het feit dat veel mensen aan de deur kwamen voor het e.e.a.
Toeristen, met name Duitsers en Nederlanders wisten en weten de shop blindelings te vinden.

Vanuit dat oogpunt werd de shop Gearfreak gestart, dat het pand niet oogde als shop wist men wel maar er was zo snel geen mogelijkheid om ruimte voor een shop te vinden dus werd het pand in Warns dat eigenlijk diende als kantoor ruimte annex magazijn cq opslag ook gebruikt als shop.

De huidige shop in Hindeloopen moet dan ook als een echte shop door het leven gaan, en zo oogt het ook, direct bij binnenkomst valt dat al op.
Zeiltjes opgetuigd, boards staan opgesteld, kleding eveneens (niet zovel als bij Intersurf Sneek, Gearfreak is dan ook geen kledingzaak maar een surf/kite shop)
Kite materiaal is er ook, wetsuits, trapeze's, lycra's, schoentjes, trapezelijnen, verlengers, alles.
En is er iets niet wat jij graag wel wilt dan wordt geprobeerd het te krijgen. Eigenlijk is álles bij Gearfreak in Hindeloopen te verkrijgen, ook de merken die geen huismerk zijn.
Mits jij maar weet wat je wil!!

Zomerpakken geen idee wat er hangt maar zoals gezegd, alles is te verkrijgen!!

BGijzen
Moderator
Berichten: 1602
Lid geworden op: 08-03-2009 16:09

Bericht door BGijzen » 06-06-2011 20:24

Marco,

Het was geen oordeel maar nu snap ik wat de geschiedennis is.
Het gevoel van een echte chop was dat in Warns niet, en de foto's van Hindelopen gezien is het hoop gevend. Ik oordeel zeker niet voor dat ik de chop heb gezien in Hindelopen!
Ik ben echt wel benieuwd en ik zal er ook zeker zijn op de member avond!!!!!!
ned230.nl, Gearfreak.nl

Plaats reactie