importeurswissel F2

Weet jij een nieuwtje uit de surfwereld? Plaats het hier.
telltale
Super Tjeukemeer local
Berichten: 324
Lid geworden op: 06-09-2008 21:05

Bericht door telltale » 17-11-2010 21:31

MF schreef:....Momenteel hoor ik een hoop geruchten maar nog niks definitiefs.
Nou ja, niks definitiefs.... :grin:
Uit het bericht van Patrick blijkt duidelijk dat Herman als importeur geen F2 meer doet, dat Patrick weet wie de nieuwe importeur van F2 is en hem bovendien ook kent. Dat lijkt me meer dan een gerucht. Ik kan me niet voorstellen dat de incrowd rond Herman niet weet wat er gaat gebeuren. :grin: Maar Herman heeft, behalve het bericht van Patrick, de regie over de informatiestroom blijkbaar goed in handen. :-D Zou Dirk Doppenberg dan ook overstappen? En Dennis Littel? Ach..... we wachten wel af wat er gebeurd.

MF
Berichten: 8
Lid geworden op: 17-11-2010 15:01

Bericht door MF » 17-11-2010 21:47

Een lang importeurschap als Herman heeft gehad met F2 blijven er een hoop haken en ogen aan mocht 1 van de partijen willen opzeggen.
Een contract is nu eenmaal niet simpel opgezegd.
Het fijne weet ik er niet van en interesseert mij ook niet.
Ik reageer op bovenstaande omdat ik het gevoel krijg dat jullie denken dat Windsurfing.nl Herman beschermd.
Dit is niet het geval en zodra het nieuws officieel is word dat gewoon gecommuniceerd.

Ik heb uiteraard wel het beste voor met Herman maar dat heb ik wel met meer importeurs, profsurfers en organisaties die windsurfgerelateerd zijn.

Het zal jullie verbazen maar ook Cobus staat in dat rijtje ;)

Indien vragen of onduidelijk, shoot!

telltale
Super Tjeukemeer local
Berichten: 324
Lid geworden op: 06-09-2008 21:05

Bericht door telltale » 17-11-2010 22:05

MF schreef:...Het fijne weet ik er niet van en interesseert mij ook niet.
Ik reageer op bovenstaande omdat ik het gevoel krijg dat jullie denken dat Windsurfing.nl Herman beschermd. Dit is niet het geval en zodra het nieuws officieel is word dat gewoon gecommuniceerd.

Ik heb uiteraard wel het beste voor met Herman maar dat heb ik wel met meer importeurs, profsurfers en organisaties die windsurfgerelateerd zijn.

Het zal jullie verbazen maar ook Cobus staat in dat rijtje ;)

Indien vragen of onduidelijk, shoot!
Dank je Marcel, wederzijds, maar dat wist je al. :grin:
Beschouw het vooral niet als een aanval. Ik vind Herman ook een prima kerel die -ook uit passie- veel extra's voor de surfsport doet. Neem alleen het opzetten van The Mission en het NK IJssurfen al. Ik heb veel respect voor dergelijke mensen.

Normaal gesproken houd ik me ook niet zo bezig met dit soort speculaties en geruchtenstromen. Ik zal er op het grote Windsurfing.nl ook niet over beginnen. Maar ik vond het wel grappig dat er blijkbaar al zo lang iets aan de hand is zonder dat er tientallen mensen op Windsurfing.nl over elkaar struikelen om 'het nieuws' als eerste te brengen (zoals bv. met Ben van der Steen/Loft).

Dit zonder dat ik overigens weet wat 'het nieuws' van F2 precies is, wat ik heb ook niet meer gehoord/gezien dan ik op de site van Patrick gelezen heb.

BGijzen
Moderator
Berichten: 1602
Lid geworden op: 08-03-2009 16:09

Bericht door BGijzen » 18-11-2010 08:31

Mare houd Herman zich dan nog wel bezig met een dealerschap of gaat hij wat anders doen ?
Want deze geruchten zijn natuurlijk niet uit de lucht komen vallen.
ned230.nl, Gearfreak.nl

MF
Berichten: 8
Lid geworden op: 17-11-2010 15:01

Bericht door MF » 18-11-2010 08:34

Fanatic, Maui Sails en Ion is hij druk genoeg mee :-D

Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Bericht door Marco » 20-11-2010 19:32

F2 weg, PD boards er voor terug bij Herman??

Herman kent Patrick D neem ik aan van zijn tijd bij F2, F2 is het F2 niet meer van zeg maar de tijd dat Diethelm de shaper was.

Herman denkt dat mischien ook, belletje naar Diethelm en zie daar, de PD boards heeft een importeur in NL.

Let wel: deze posting is zeer speculatief!!!! En er kunnen geen rechhten aan worden ontleend!

Niels
Forum beheerder
Berichten: 4606
Lid geworden op: 12-07-2008 22:12

Bericht door Niels » 20-11-2010 20:02

ik ben benieuwd ik hoor veel geluiden over de slechte beschikbaarheid/voorraad van mauisails dat is ook dezelfde importeur.

F2 is helemaal om en alles is doorgesneden, nieuwe wegen moeten weer f2 aandeel aanboren.

Zo lijkt alles wat F2 liefhebber was over te gaan op andere merken, ook wat maui sails betreft.

ook weer speculatie met enige waarheid in de toekomst bevestigd mogelijk, misschien, toch wel of ook weer niet.

Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Bericht door Marco » 20-11-2010 20:12

klopt zeker. kyk maar naar my. Niet voor niett over gegaan naar RRD.

Wilko
Tjeukemeer Guru
Berichten: 2341
Lid geworden op: 10-07-2008 16:05

Bericht door Wilko » 20-11-2010 20:16

Ben ik toch even blij dat ik materiaal van betreffrende merken heb uit de 'goede jaren" :P
teammember Tjeukemeer Speedsurfing Team.

Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Bericht door Marco » 20-11-2010 21:06

Wilko schreef:Ben ik toch even blij dat ik materiaal van betreffrende merken heb uit de 'goede jaren" :P
die straks mischien wel minder waard zyn. Tjitse bied verlengers aan wegens over stap RDM.
Loft sails?

Plaats reactie