CobusWindsurfWorld stopt er waarschijnlijk mee

surfwedstrijden etc.
BGijzen
Moderator
Berichten: 1602
Lid geworden op: 08-03-2009 16:09

CobusWindsurfWorld stopt er waarschijnlijk mee

Bericht door BGijzen » 20-04-2010 13:21

Hier het artikel:
http://www.cobuswindsurfworld.com/weblog.html

Laten wij hopen dat dit niet gebeurd!!
ned230.nl, Gearfreak.nl

Niels
Forum beheerder
Berichten: 4606
Lid geworden op: 12-07-2008 22:12

Bericht door Niels » 20-04-2010 13:40

Cobus kan en mag altijd op tjeukemeerlocals.com frontpage of op het forum zijn wedstrijd topics aanmaken en de hele bende naar van alles linken :)

zie je op het forum hier Cobus! en natuurlijk je bijdrage aan leuke wedstrijd verslagen op de frontpage van Tjeukemeerlocals ;)

telltale
Super Tjeukemeer local
Berichten: 324
Lid geworden op: 06-09-2008 21:05

Bericht door telltale » 20-04-2010 22:26

Bedankt voor de positieve reacties ook op dit leuke forum! :grin:

Marcel van Windsurfing.nl en ik hebben net een uurtje aan de telefoon gehangen. We hebben elkaar uitgelegd hoe we in de dingen staan en geconstateerd dat we toch eigenlijk in essentie dezelfde kant uitkijken als het gaat om wat je nou eigenlijk wilt bereiken. Resultaat is dat we gaan werken aan een oplossing.

Maar om misverstanden te voorkomen…. mijn aankondiging om te stoppen als ik geen verwijzingen meer op Windsurfing.nl mag plaatsen is nog steeds serieus. In dat geval is het voor mij gewoon de moeite niet meer waard om CobusWindsurfWorld te onderhouden.

erwin.s
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 09-07-2008 18:12

Bericht door erwin.s » 20-04-2010 22:30

hoop dat het goed komt
waardeerde je stukjes altijd

oja je mag hier altijd linke hoor :-D

BGijzen
Moderator
Berichten: 1602
Lid geworden op: 08-03-2009 16:09

Bericht door BGijzen » 20-04-2010 23:10

Cobus,

Als je blieft blijf schrijven! :cry: :cry:
ned230.nl, Gearfreak.nl

Rudie
Tjeukemeer Guru
Berichten: 954
Lid geworden op: 29-12-2008 08:51

Bericht door Rudie » 21-04-2010 08:25

Ik snap niet wat voor belang Windsurfing.nl er nou bij heeft om jouw links te moeten bannen! Juist andersom lijkt het mij dat ze jouw verslagen juist zouden kunnen gebruiken voor actuele content op hun website, maar ja er zit geen mooi sponsor plaatje achter waarschijnlijk... pfff...

Ach fuck 'em! Ik kom ook alleen maar op dat forum om spullen te kopen/verkopen verder heb ik daar echt niks te zoeken want zo uniek zijn ze ook weer niet in wat ze te bieden hebben...

Ik ben nog maar ongeveer een jaar op de hoogte van je website, maar wat ik gelezen heb was altijd prachtig, up to date en rijkelijk gevuld met foto's!!

EDIT:
PS inderdaad wat Niels zegt, post je verslagen dan maar op Tjeukemeerlocals.com !! Daar wordt het ook zeker gewaardeerd!

Niels doen ze t.o.v. Tjeukemeerlocals.com ook zo miereneukerig?

Niels
Forum beheerder
Berichten: 4606
Lid geworden op: 12-07-2008 22:12

Bericht door Niels » 21-04-2010 10:18

Ze doen over het algemeen moeilijk op het forum bij het pluggen van websites. Alleen is de ene moderator wat feller dan de ander.

Er wordt regelmatig op forum.windsurfing.nl door shops directe reclame gemaakt, maar een link naar informatief materiaal wordt niet gewaardeerd wanneer het er een beetje schijn van heeft bezoekers weg te trekken.

Maar ik denk in dit geval dat Cobus zich niet veel moet aantrekken van dergelijke zaken en gewoon door moet gaan met zijn website en anders is hier op de frontpage tjeukemeerlocals.com en het forum ruimte genoeg voor de zeer goede inhoud van zijn info over het wedstrijdsurfen.

Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Bericht door Marco » 21-04-2010 14:05

Dan zal ik hier ook maar even op reageren als, let wel, moderator van Windsurfing.nl.

Het pluggen, plaatsen van persoonlijke blogs, websites etc. is om zo maar te noemen niet toegestaan.
Waarom, het gaat hier om persoonlijke websites of blogs, het hele artikel plaatsen mét bronvermelding is wel mogelijk.
Alleen een linkje plaatsen noemen ze/we het stelen van bezoekers.

Ik lees hier ook iets over een sponsorplaatje, weet jij wat webruimte, server troep etc. kost Kidxrude??
Vergeet dan niet even het belangeloos inzetten van meerdere personen die Windsurfing.nl onderhouden, in de lucht houden etc. Ook mensen die dit onzichtbaar doen worden nog weleens vergeten.
Cobus weet zelf wat het is om een forum cq website te onderhouden en wat dat kost aan tijd.

De shops aanwezig op het forum en op een wat duistere manier hun waar aanprijzen worden ook aangepakt, de banners die je ziet, tja Kidxrude, dat zijn sponsors!
Zij betalen voor een banner.
Inkomsten onstaan daardoor, daardoor wordt een betere service verleend aan de forum bezoeker, door de boel online te houden, het forum draait de laaste tijd ook goed.
Hoe vaak lag ie er in het verleden wel niet uit????

Nu een vraag aan Cobus: Waarom zou je stoppen met je website als je niet meer mag linken op Windsurfing.nl??



Als laaste noot: Bovenstaande stukje was als moderator van Windsurfing.nl.
Nu als Marco, van www.MarcoStummel.nl , Cobus, ga zo door en hou die boel online, met of zonder linken op Windsurfing.nl, dan pleur je hier je nieuws etc. maar neer en neem gelijk je vriendjes mee dan!!!!
Tot a.s. weekend hoop ik op de Grand Slam, ziet er nog niet best uit vooralsnog qua wind!

Niels
Forum beheerder
Berichten: 4606
Lid geworden op: 12-07-2008 22:12

Bericht door Niels » 21-04-2010 14:11

duidelijk is geworden dat ook bij windsurfing.nl door deze discussie nieuwe afspraken met moderators gemaakt zijn om de boel bij iederen scherp te stellen en een algeheel afgestemd forum moderator beleid tot stand is gekomen. Dus was het nog ergens goed voor :)

Lange leve de lol, laten we weer gaan surfen :)

Marco
Forum beheerder
Berichten: 2767
Lid geworden op: 09-07-2008 16:57

Bericht door Marco » 21-04-2010 14:16

Het is lastig Niels om één lijn te trekken, over wat wel en niet mag/kan! Dit noemen we het zgn. grijze gebied, grensgevalletje zeg maar.
Ik heb de posting van Cobus niet gezien, dus kan daar niet helemaal over oordelen.

Over het surfen: Vanavond avondsessie.

Plaats reactie