Winkel - Intersurf Sneek

Plaats hier je ervaringen met de diverse shops!
Plaats reactie
Wilko
Tjeukemeer Guru
Berichten: 2341
Lid geworden op: 10-07-2008 16:05

Winkel - Intersurf Sneek

Bericht door Wilko » 24-02-2011 23:14

Heb vanavond bij intersurf Sneek een nieuw winterpak Sola en een zomerpak Mystic gekocht. Ook een impact vest van Mystic aangeschaft en de nieuwe helmen van Mystic komen over een week dus daar moet ik nog even voor terug.
Ben geholpen door de eigenaar Rob en ben best tevreden over de bediening en de deal die ik met hem kon maken.
Mijn huidige trapeze kleurt hier niet zo geweldig bij maar voldoet nog te goed om nu ook nog te vervangen. :?
Voor mijn doen alweer een flinke investering :wink:

Modit: verplaatst naar Shops
teammember Tjeukemeer Speedsurfing Team.

it's a way off....Marco V
Moderator
Berichten: 1387
Lid geworden op: 10-07-2008 23:19

Bericht door it's a way off....Marco V » 27-02-2011 00:56

Dit hoort eigenlijk in surfshops denk ik maar ik heb ook alleen maar goede ervaringen met intersurf :? hangt er wel vanaf wie je aldaar helpt..

Super ik ben benieuwd hoe de nieuwe pakken je bevallen (je had volgens mij ook al een oudje dus verschil zal wel merkbaar zijn) :grin:

Ik heb aldaar wat gedonder gehad met trapeze touwtjes
Eerst met de door knopen verstelbare die bij mijn gebruik heel snel knapten..
Toen de verstelbare mystic goed verstel systeem alleen heb ik er toen een paar verkeerden bij gehad die binnen een paar sessies al in tweeen lagen. toen wou ik die niet meer... dus voor NP gekozen.
Blijken die een gigantisch stuk langer te zijn dan de mystic
24-30 Mystic
26-32 NP
De mystic waren me wat te klein wou wat groter dus vandaar de np hadden ze ook speciaal op mijn verzoek geregeld daar.
Blijken dat er nogal wat maat verschillen in zitten de NP zijn zelfs op de kleinste stand nog groter dan de mystics op de grootste stand en dus te groot :roll: OMG :roll:

Maar altijd super goed geholpen hier en daar gematst en hier en daar garantie.

Wel Kl*te dat de merken de maten niet gelijk houden
:roll:

maar daar kan een shop ook nix aan doen.....
Veni vidi vici

BGijzen
Moderator
Berichten: 1602
Lid geworden op: 08-03-2009 16:09

Bericht door BGijzen » 27-02-2011 12:10

Ik heb ook goede en minder goed ervaring bij Intersurf Sneek, de echte slechte ervaring was voor dat Bart de winkel overnam!

Maar nu vind ik deze winkel goed, maar ja het is ook wat je wil.
Ik wil Gaastra, dat is voor de meesten wel bekend, maar moet er wel moeite voordoen, voor materialen heeft men niet voor Gaastra gekozen..... vandaar dat ik Bert (Gaastra) altijd inschakel.

Ik laatst een discussie gehad waarom men geen andere merken wilde voeren, heel gemakkelijk zeiden ze: daar is geen markt voor.
Heb toen gereageerd, daardoor zijn jullie ook 12 in een dozijn en dat kon men ook wel begrijpen. Zij heeft de zelfde merken als Telstar, Gearfreak
ed ed ed.
Ik nam wat voorbeelden gooit het eens over een andere boeg, neem bv Gaastra, ION zodat wij keuze krijgen en verschilend kunnen kiezen maar zoals het er nu naar uitziet blijven ze bij deze merken wel jammer want de keuze blijf wat beperkt in Nederland.

Daarom ga ik ook wel eens over de grens shoppen, maar dat doet Niels volgens mij ook met regelmaat.
ned230.nl, Gearfreak.nl

Niels
Forum beheerder
Berichten: 4606
Lid geworden op: 12-07-2008 22:12

Bericht door Niels » 28-02-2011 19:50

er zijn prima surfshops in de buurt. Funsport Makkum is een shop die wel het 1 en ander kan leveren, daarnaast is surfcenter in steendam ook wel uitgebreid alleen ook ver weg.

Persoonlijk zoek ik zelf uit wat ik wil en zoek dan de laagste prijs, soms is dat dan Nederland, soms Engeland, soms Duitsland etc...

BGijzen
Moderator
Berichten: 1602
Lid geworden op: 08-03-2009 16:09

Bericht door BGijzen » 28-02-2011 19:55

Funsport kom ik ook nog steeds met regelmaat... en de eigenaren goed.
Ik haal daar vaak de pakken...... alleen Gaastra kan met niet goedkoop leveren (zeggen ze ook) en omdat Intersurf dat wel kan in overleg met Bert ga ik daar altijd heen.

Overgens deel ik de mening van Niels er zijn zoveel shops die goed zijn!
ned230.nl, Gearfreak.nl

Plaats reactie